Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 20, 2010
Image Size
2.3 MB
Resolution
1448×2357
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,369
Favourites
101 (who?)
Comments
15
Downloads
20
×
Sora by margonetka Sora by margonetka
I don`t know what I should write here ;_;

I had a lot of fun drawing this picture and I hope you like it ^ ^
I plan to make another version of the background but I don`t know if this is a good idea xDDD

Sorry, my English is terrible ;__;

___

Sora, Donald Duck, Goofy © Square Enix & Disney
_________________

Cześć.
Rysowałam to tyle, że już nie mogę patrzeć na Sore xDDD
Jak rysowałam tło myślałam, że wygląda fajnie, jak skończyłam rysować tło myślałam, że wygląda fajnie.... Im dłużej się przyglądam nie jestem już tego taka pewna >_>
A moja konsultantka ma zakaz robienia czegokolwiek oprócz leżenia i gapienia się w sufit... O ja biedna ;_: *znaczy ona oczywiście jest biedna*

Takie kolorowanie rządzi!!

Zastanawiam się czy nie zrobić innego tła *takie wypaśne miasto* ale moja konsultankta *która teraz nie domaga* mówi, że postacie by się w tym zgubiły *a może to moja siostra mówiła xDDD*

Chwila chwalenia się:
Mój brat chce ten obrazek wydrukować i powiesić na ścianie * znaczy jeszcze nie wiem czy z kolorami, bez tła czy sam lineart* umieram ze szczęścia ;_;
Add a Comment:
 
:iconbc-xiii:
BC-XIII Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist Traditional Artist
this picture kinda reminds my of epic mickey because of all the ink splashing ewryehwere and because of the micke mosue sign
Reply
:icondarknessie:
DarkNessie Featured By Owner Nov 28, 2010  Hobbyist
Nieźle ci to wyszło, naprawdę...
Reply
:iconmargonetka:
margonetka Featured By Owner Dec 1, 2010  Hobbyist Digital Artist
Dziękować ^^
Reply
:iconheartlessno9:
HeartlessNo9 Featured By Owner Oct 14, 2010
:heart: KH =3
Reply
:iconameixkon:
AmeixKon Featured By Owner Sep 23, 2010  Student Filmographer
Very nice!! Awesome job!!! ^-^
Reply
:iconmargonetka:
margonetka Featured By Owner Sep 24, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you :love:
Reply
:iconameixkon:
AmeixKon Featured By Owner Sep 24, 2010  Student Filmographer
You're welcome! ^-^
Reply
:icon1kasumi:
1Kasumi Featured By Owner Sep 22, 2010
moim zdaniem wyszło ci zacnie, widac, ze musiałaś to bardzo długo robic x3 tylko doczepie sie do jednej rzeczy... mianowicie rece Sory sa zdecydowanie za malutkie, to jedyna rzecz co bardzo mnie razi w tej pracy ._.' ale ogólnie ile godzin okolo ci zeszło? *3* serio jest genialne
Reply
:iconmargonetka:
margonetka Featured By Owner Sep 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
*wgapia się*
Ty chyba faktycznie masz rację ;_; Gdy je rysowałam, marzyłam tylko o tym żeby je skończyć więc chyba mi ich rozmiar umknął xDDD
E godzin? Trudno pytanie... Praktycznie 3 dni robiłam lineart, a z 4 dni kolorowanie... Nawet nie chce tego przeliczać na godziny xDDD
Bardzo dziękuje ^////^
Reply
:icon1kasumi:
1Kasumi Featured By Owner Sep 22, 2010
rozumiem twój ból bo ja nigdy nad dłonmi sie nie staram bo chyba bym umarła xD'
o mamo o.O ze tez tyle ci sie chciało o.O ale jaki efekt jest x3
Reply
Add a Comment: